Syed Ibra Mampu Jadi Wakil Rakyat Yang Boleh Berbakti Dan Berkhidmat

Kuala Krau, 2 Mac- Pertaruhan Barisan Nasional meletakkan Naib Ketua UMNO Bahagian Kuala Krau, Syed Ibrahim Syed Ahmad sebagai calon BN di Pilihan Raya Kecil DUN Kerdau, 6 Mac ini merupakan satu tindakan dan pilihan yang terbaik untuk berbakti masyarakat di di Kerdau.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kuala Sentol. Datuk Shahaniza Shamsuddin berkata, pengundi Kerdau tidak rugi dan malah mendatangkan faedah kepada masyarakat Kerdau apabila memilih Syed Ibra sebagai wakil kepada rakyat di DUN Kerdau ini.

“Beliau bukan sahaja mempunyai keperibadian yang baik, beliau seorang yang sangat komited dengan tugas dan bagi saya, beliau akan sentiasa mendahulukan rakyat dalam setiap pekerjaan yang beliau akan lakukan.

Tuan Syed Ibrahim ini sebelum ini kita mengenalinya sebagai penceramah agama, yang saya kira mempunyai pengetahuan yang mendalam dan tidak akan memperalatkan agama untuk tujuan peribadi. Agama dan ilmu yang diperolehi beliau sudah pasti akan digunakan oleh beliau, khususnya untuk membela rakyat di kawasan Kerdau,” ujarnya kepada UMNO-Online ketika ditemui di Bilik Gerakan BN petang tadi.

Sehubungan dengan itu, semua pengundi-pengundi di Kerdau, jangan melepaskan peluang untuk diwakili seorang wakil dari BN yang akan bertanggungjawab terhadap pengundi di kawasannya.

“Saya yakin, dengan pengalaman dan ilmunya, dia mampu menjadi wakil yang cukup sempurna untuk berbakti dan berkhidmat kepada masyarakat di kawasan DUN Kerdau,” tambahnya

Leave a comment